Dag 5 & 6 - from Grand Canyon to Page - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu Dag 5 & 6 - from Grand Canyon to Page - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu

Dag 5 & 6 - from Grand Canyon to Page

Blijf op de hoogte en volg John

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

We rijden door naar Page. Hier zullen we 2 dagen blijven. We zwemmen in Lake Powell en bekijken Horseshoebend en Antelope Canyon. Antelope Canyon is een kloof die in het Lake Powell Navajo Tribal Park ligt, 120 meter lang en 20 meter diep is. Hoe hoger de zon staat, hoe mooier het licht in de kloof valt. Om er te komen moet je wel een barre tocht maken over open vlakte met veel zandstormen, maar het is zeker de moeite waard om te bezoeken. Toen wij er waren was het nog even de vraag of de tocht wel door kon gaan. Er was namelijk slecht weer op komst. Uiteindelijk werd besloten dat de tocht gewoon door kon gaan. Het was veel geklim en geklauter, maar binnen was het erg mooi.

• 26 Juli 2014 - 21:29

Elmer En Merijn:

Hey Lieverds,

Wat een geweldige reisverslagen!! Heel benieuwd naar alle foto's. Snel daten als jullie terug zijn maar nu eerst heerlijk genieten! Dikke kus voor jullie. Liefs E&M

• 27 Juli 2014 - 10:45

Jillingroorda:

Ik lees dat jullie het goed naar je zin hebt, en we kijken uit naar de foto's en verslagen van de volgende dagen veel plezier nog groetjes en liefs jilling en trijnie

• 27 Juli 2014 - 10:56

Grietje En Grietje:

Hallo kids,

Als ik zo lees worden jullie nog geoefende bergbeklimmers.
    Mooie foto, ook voor de komende expositie zegt paps.

Groet XXX paps en mams

• 29 Juli 2014 - 08:27

Jan En Femmie:

Hey desperado's

Leuk om jullie zo te volgen.
    Geniet er maar van.
    Hoe zit het met het koken John??
    Of is de M altijd in zicht?
    Wensen jullie goede voortzetting van de reis.
    Have fun but be carefull.
    xxx