Dag 9 - from Boulder city to Hooverdam/ Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu Dag 9 - from Boulder city to Hooverdam/ Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu

Dag 9 - from Boulder city to Hooverdam/ Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg John

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

S'ochtends rijden we eerst naar de Hooverdam; een stuwdam van 221 meter hoog en 380 meter lang. Vanwege 9/11 moeten alle voertuigen van binnen en buiten worden gecontroleerd. De dam voorziet Lake Mead van water en voorziet in de mogelijkheid om voor de hele regio elektriciteit te produceren. En dat is wel nodig, gelet op het nabij gelegen gokparadijs Las Vegas! Een enorme stad waar het licht nooit uit gaat! De stad staat natuurlijk bekend als paradijs voor gokkers, maar er valt veel meer te beleven en te zien. Zo zijn Rome, Parijs en Venetië nagebouwd en zit er een pretpark in een van de grootste hotels van de stad. Midden in een van de vele shoppingcenters kun
je in een gondel varen. Toch staat het grootste gedeelte in het teken van gokken en het is bijna niet voor te stellen hoeveel gokkasten deze stad rijk is. Het risico hiervan zie je terug in de vele daklozen die de stad telt. Wij hebben ook nog een gokje gewaagd, maar helaas geen joelende apparaten en rondvliegende dollars voor ons. En nee...de wedding chapels hebben we ook maar overgeslagen;)

• 30 Juli 2014 - 11:44

Grietje En Gerrit:

Hallo kids,

Leuk de Hooverdam, een van oudste dammen.
    Jammer dat dat jullie geen miljonair zijn geworden, hadden wij wel verwacht.
    Maar ja je kan niet alles hebben.
    Wat een stad Las Vegas, wat een indrukken en bijzonder hè dat er allerlei andere steden zijn nagebouwd, dit is eigenlijk iets wat je niet weet. Las Vegas is gokken.
    Onze laatste dag, wij zitten lekker bij onze stamkroeg te genieten van een vers sapje.
    Morgen naar huis, na een paar prachtige mooie weken, maar ja aan alles komt een eind.

XXX paps en mams

• 30 Juli 2014 - 22:07

Roelof En Harmina:

Moi gelukkig hebben jillie wedding chappel overgeslagen we hebben liever hier een feestje, haha. Jullie hebben het wel naar de zin zo te lezen. Wij gaan nog een keer verder naar dinard, in Bretagne. Is hier ook heel mooi. Veel plezier verder. Au Revoir.xxxxxxxxxxx Papa en mama.

• 31 Juli 2014 - 22:31

Jan En Femmie:

Blauwvingers,
    Ik mis dag 7/8. Wat is de reden?
    A. Verlies FC Groningen. Hey kom op zeg. Je weet: aberdeen thuis altijd lastig.
    B. 2 dagen gokken. Blut en dus afwassen.
    C. Of toch stiekum.............
    we blijven jullie volgen en letten op details.

Knuffel xxx

• 05 Augustus 2014 - 16:38

Celeste:

Hoi lieverds,

Leuk om jullie reisverslagen te lezen.
    Ben erg benieuwd naar jullie verhalen, foto's en belevenissen.
    Geniet van jullie laatste weekje!

Tot snel, liefs celes