dag 14 & 15 - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu dag 14 & 15 - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu

dag 14 & 15 - San Francisco

Blijf op de hoogte en volg John

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

We staan met de camper in een van de voorsteden van San Francisco. Om in de stad te komen moeten we ongeveer een uur varen. Vanaf de boot kun je de Golden Gate Bridge al zien liggen. Omdat San Francisco direct aan de Grote Oceaan ligt is het er een stuk frisser dan in de andere steden. San Francisco was vroeger een dorp, maar is bekend geworden vanwege de goudvondsten in de American River. We rijden met een toeristenbus. Het leuke van de stad is dat er heel veel verschillende stadsdelen zijn, zoals bijvoorbeeld Chinatown en little Italy. Chinatown is een stad in een stad en heeft zo'n 100.000 inwoners. Ook kent de stad grote wolkenkrabbers en in North Beach en Marina staan villawijken.De stad kent net als Las Vegas ook erg veel armoede. Je ziet veel daklozen met alleen een koffertje vol spulletjes rondzwerven. San Francisco is erg duur om te wonen. In de slechtere wijken betaal je voor een studio zo'n 2800 dollar per maand!

• 06 Augustus 2014 - 16:17

Grietje En Gerrit :

Hallo kids,

Wat een prachtige verhalen en mooie foto, s.
    De golden bridge, China town etc.
    Wat erg al die branden in yosimite park, verwoest zoveel.
    Schrijf dit vanuit het pretpark Drouwerderzand, dagje op stap met de kids.
    Geniet nog van jullie laatste week.
    Xxxx

• 07 Augustus 2014 - 14:03

Henriette Roorda:

Leuk om de verhalen te lezen! Zijn jullie ook nog naar Alcatraz geweest?
    Ik ben straks erg benieuwd naar alle foto's. En wat ontzettend jammer van de branden in yosemity! Geniet nog even van de laatste week!!

Groetjes Arjan, Henriette en Ilse

• 07 Augustus 2014 - 21:14

Layla Alkema:

Hey lieverds,

Wat leuk om al jullie verhalen te hebben gelezen en prachtig om de foto's te zien. Wij zijn erg benieuwd naar alle andere foto's natuurlijk! Geniet nog van de rest van jullie vakantie en we zien elkaar snel!

Dikke kus en knuffel van Remko, Layla, Stan & Jort

• 07 Augustus 2014 - 21:55

Marius En Chris:

Hey john en madelon,

wat een super mooi verslagen hebben jullie tot nu toe gemaakt ben heel erg benieuwd naar jullie foto's en verhalen!! Hebben straks weer genoeg tijd om bij te praten, geniet nog van jullie super gave reis!
    chris heeft haar rijbewijs trouwens gehaald!
    Geniet er van met ze tweeën.
    Groetjes van ons