dag 16 en 17 - Pacific Coast - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu dag 16 en 17 - Pacific Coast - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu

dag 16 en 17 - Pacific Coast

Blijf op de hoogte en volg John

08 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vanuit San Francisco rijden we langs de kust langzaam terug naar Los Angeles, waar we uiteindelijk zaterdagochtend de camper weer moeten inleveren.Onderweg komen we zeeolifanten tegen. Amerika heeft een prachtige kustlijn met veel rltsen en verlaten strandjes. De toegankelijke toeristische stranden zijn te vinden in de verschillende mooie badplaatsen, zoals Pismo Beach en Santa Barbara. De laatste twee dagen zullen we in deze twee plaatsen blijven. Helaas zijn drie weken voorbij gevlogen en komt er bijna een eind aan onze trip. Alleen een paar dagen in Los Angeles staan nog op het programma. Met als hoogtepunt de wedstrijd van de Los Angeles Angels vs Boston Red Sox!

• 11 Augustus 2014 - 14:08

Grietje En Gerrit:

Hallo Kids,

De weken vliegen inderdaad voorbij, gaat altijd sneller als je het naar je zin hebt.
    En dat hebben jullie, dat blijkt wel uit jullie verslagen.
    Jullie kunnen nog een hele tijd op deze ervaring teren.
    Wat het leuke is aan de verslagen is dat jullie zoveel nieuwe informatie geven over de V.S.
    Het blijft leuk en leerzaam en wij hebben bijna alle dagen even gekeken of er weer een nieuw reisverslag in stond.
    Deze week zien wij jullie en horen wij en zien wij (foto's) hoe prachtig deze reis was.
    Geniet nog even van de laatste twee dagen.

Knuffel en xxx Paps en Mams