Dag 4 - Kingman to Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu Dag 4 - Kingman to Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu

Dag 4 - Kingman to Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg John

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Onze reis gaat verder van Kingman naar de Grand Canyon. We zijn erg benieuwd of onze verwachtingen zullen uitkomen. Als we vertellen dat we vandaag door zullen reizen naar de Grand Canyon, krijgen we veel mooie verhalen te horen. De Amerikanen zijn erg trots op dit natuurverschijnsel. We vervolgen onze reis via de route66. Hoewel het leuk is om een keer over de route66 te hebben gereden hadden wij er meer van verwacht. Het is een oneindige snelweg met weinig bezienswaardigheden. Via het authentieke Amerikaanse plaatsje Williams komen wij uiteindelijk aan bij de Grand Canyon. Daar aangekomen weten we niet wat we zien. Het is een prachtig en indrukwekkend natuurverschijnsel van verschillende gesteentelagen, rotsen en plateaus. In de verte kun je de Colorado River zien. We lopen een klein stukje van een trail (1 km) langs de rand van de Grand Canyon. 'S avonds kijken we op de rots bij Morah point naar de zonsondergang. Prachtig! Omdat alle campsgrounds bij terugkomst al vol zijn rijden we alvast richting Page (een plaats aan de Colorado River). Halverwege overnachten we op een trading post (een post waar alleen maar Indianen zitten). Het voelt alsof we honderd jaar terug gaan in de tijd....

• 25 Juli 2014 - 22:53

Roelof:

Hallo,
    Wij geloven het graag dat dat een mooi natuurverschijnsel is wat jullie daar hebben gezien. We denken dat jullie straks heel wat te vertellen hebben, hopelijk maken jullie veel foto's zodat we al dat moois ook kunnen bewonderen. Wij zitten nu in normandie en ok wij hebben al best mooie en indrukwekkende dingen gezien maar dat valt in het niet wat jullie allemaal zien en meemaken. Blijf genieten.

liefs papa en mama

• 26 Juli 2014 - 09:25

Gerrit En Grietje:

Hallo kids,

Wij kunnen ons jullie verbazing voorstellen. Dit is een prachtig natuurverschijnsel. Madelon jou was in Frankrijk ook al onder de indruk van de Georges du Verdon, mini grand canyon in de Provence.
    Mooie foto,s, jammer van de FC , wij hebben via tv noord livenlog de wedstrijd gevogt.
    Zitten dit te schrijven tijdens een bezoek aan Eem klooster, excursie vandaag.
    Xxx

• 26 Juli 2014 - 09:28

Gerrit En Grietje:

Wat zie ik een paar foutjes
    Gevolgd ipv gevolgt hè ma. Haha snelheid hè