Dag 3 - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van John jonge - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg John

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Kingman

Vanochtend hebben we eerst een heerlijke wandeling gemaakt door Joshua Tree, om 9 uur al 30 graden. Hierna vertrokken we naar Kingman. Het is rit van 4 uur door de woestijn. Na 2uur rijden verlieten we de sunny state en reden Arizona binnen. De laatste 2 uur reden we langs de Colorado River. In kingman staan we op een luxe campground, met typische Amerikaanse neighbours uit Seatle. We zijn heerlijk uit eten geweest in een route 66 wegrestaurant.

• 23 Juli 2014 - 13:34

Henriette:

He wereldreizigers,

Als we dit lezen willen wij ook weer terug!! jammer van de valse start met de koffer, gelukkig was het goed opgelost. Jullie gaan vanuit kingman naar de Grand Canyon toch? Dan zullen jullie vast weer een paar dagen geen wifi hebben... Ik kijk uit naar jullie indruk van dat natuurverschijnsel!

Geniet ervan.

Groetjes Henriette

• 23 Juli 2014 - 20:23

Paps En Mams:

Hallo globetrotters

Wat leuk om jullie dagverslagen te lezen.
    Route 66 roept wel muzikale herinneringen op.
    Ik zag op jullie kaart dat het gebied waar jullie reizen jarenlang een examen onderwerp was.
    Wij hopen nog veel leuke verslagen te lezen.
    Geniet van jullie reis.

Xxx

• 23 Juli 2014 - 22:12

Roelof En Harmina:

Hello how are you.
    Zie dat jullie het goed naar de zin hebben een mooie en grote camper tot jullie beschikking. Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Jullie gaan nu naar de grand canyon, volgens opa zeer fascinerend. Heel veel plezier en blijf genieten en maak heel veel foto's zodat wij met jullie kunnen nagenieten.

Heel veel liefs xx
    papa en mama